Yerel

Köyde İki Katlı Bina Tamamen Yandı

Kozçeşme Köyünde çıkan yangında iki katlı ev tamamen yandı.

Şükrü Macun’a ait olan evde çıkan, çamaşır makinesindeki elektrik kaçağından çıktığı belirlenen yangında iki katlı olan ev tamamen kullanılamaz hale geldi.

Kaynak:www.bigakoyhaberleri.com

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site reCAPTCHA ve Google tarafından korunmaktadır Gizlilik Politikası ve Kullanım Şartları uygula.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Başa dön tuşu